Sinchronizacija su buhalterine sistema

Sinchronizuota buhalterinė sistema sutaupys administravimo išlaidas, galėsite greičiau ir paprasčiau valdyti savo verslo finansus bei prekių likutį. Automatizavus šį procesą padidės tikslumas, kadangi realiu laiku galėsite stebėti įvairius parametrus, tokiu būdu išvengdami nesusipratimų.

Kodėl verta sinchronizuoti el. parduotuvę su buhalterine sistema?

 Visų pirma – paprastesnis mokėjimų valdymas. Klientui užsisakius prekę Jūsų elektroninėje parduotuvėje, viskas iš karto atsispindės ir buhalterinėje sistemoje. Matysite ar pirkėjo apmokėjimas jau gautas, ar pervesta suma nėra per maža/per didelė. Tokiu būdu išvengsite mechaninio mokėjimų administravimo ir galimybės įvelti žmogiškas klaidas, kurios gali kainuoti daug laiko bei išlaidų.

Taip pat, administruoti produktus bus kur kas paprasčiau. Galėsite realiu laiku stebėti prekių likutį. Po kiekvieno pardavimo, informacija apie likutį sandėlyje automatiškai atsinaujins tiek Jūsų elektroninėje parduotuvėje, tiek ir buhalterinėje sistemoje.

Tai puikus sprendimas siekiantiems sutaupyti laiką. Suvedus parametrus į buhalterinę sistema (prekių likutį, kainas ir t.t.), visi duomenys automatiškai atsinaujins ir elektroninėje parduotuvėje.

Modulio įdiegimo kaina ir techninės galimybės priklauso nuo individualių Jūsų naudojamos buhalterinės sistemos galimybių.