Kaip apibūdintumėte sėkmingą internetinę svetainę? Dauguma verslininkų nori, kad jų svetainėje apsilankytų kuo didesnis vartotojų skaičius ir ši užduotis iškeliama aukščiau visų kitų. Klaida. Ne ką mažiau svarbus yra Jūsų svetainės konversijos rodiklis (angl. conversion rate). Juk Jūsų tikslas yra priversti lankytojus atlikti tam tikrus veiksmus (nusipirkti prekę, pamatyti reklamą ar užsiprenumeruoti naujienlaiškį), todėl pasiekti patrauklų konversijos rodiklį yra taip pat svarbu kaip ir pritraukti pakankamą srautą lankytojų. Teiginio iliustracija: kuris variantas Jums patrauklesnis – tinklapis su 1000 unikalių lankytojų ir 10 pardavimų (konversijos rodiklis 1%) ar tinklapis su 500 unikalių lankytojų ir 50 pardavimų (konversijos rodiklis 10%)? Būtent, akivaizdu. Dėl šios priežasties būtina atlikti vartotojų elgsenos analizę.

vartotoju analize

Vartotojų analizės duomenys ne tik leis nustatyti konversijos rodiklį, bet ir išsiaiškinti tinklapio spragas bei duos peno patobulinimams. Jei kyla klausimas “O ką čia dar galima tobulinti?”, atsakymas paprastas – beveik viską. Turinį, teksto išdėstymą, mygtukų išdėstymą, reklamas bei paveikslėlius, apsipirkimo eigą, socialinių tinklų nuorodas ir t.t. Kiekvienas iš šių elementų daro įtaką Jūsų tinklapio konversijos rodikliui.

Galbūt tai ir skamba kiek sudėtingai, tačiau atlikdami vartotojų elgsenos analizę nenaudojame jokios juodosios magijos. Viskas gana paprasta – išanalizavus vartotojų elgseną ir galimas klaidas, svetainė yra modifikuojama. Pusė lankytojų mato senąją tinklapio versiją, kita pusė – jau pakoreguotą. Belieka palyginti dviejų versijų efektyvumą ir padaryti tolimesnes korekcijas (jei jos yra būtinos). Veiksmas kartojamas tol, kol konversijos rodiklis pasiekia solidžias aukštumas.

Siekiant Jūsų svetainę paversti parduodančia ar įvykdančią bet kokią kitą numatytą užduotį, sekame ir analizuojame šiuos aspektus:

  • Vartotojų elgsena tinklapyje. Išsiaiškinę kokius veiksmus atlieka, kur spaudžia ir ką ignoruoja lankytojas apsilankęs Jūsų svetainėje, galime nustatyti kurioje vietoje pardavimų piltuvėlis yra siauriausias ir jį praplatinti.
  • Tinklapio pasiekiamumas ir pritaikymas įvairiems įrenginiams. Labai svarbu, jog Jūsų svetainė atrodytų taip pat šauniai į ją žvelgiant iš įvairių įrenginių bei naršyklių. Taip pat aktualu, jog kliento neatbaidytų ilgas krovimo laikas, antraip jis gali pabėgti.
  • Lankytojų srauto tyrimas. Nustačius Jūsų auditorijos geografinę padėtį, amžių, išsilavinimą, lyti ir kitus panašius aspektus, svetainės turinį galima optimizuoti pagal tikslinės auditorijos poreikius.

Tai toli gražu ne visi niuansai kuriuos nagrinėjame, tačiau visų jų Jums žinoti tikrai nebūtina. Pakanka suprasti, jog kokybiška vartotojų elgsenos analizė = daugiau pardavimų. Viskuo kitu leiskite pasirūpinti mums.

Kodėl vartotojų analizė yra reikalinga? Lankytojų srautą galima nusipirkti, pardavimus – ne. Būtent todėl svarbu turėti gerai optimizuotą svetainę, kuri konvertuotųsi si į realiai naudą Jūsų verslui. Po šios optimizacijos, norint pakelti pardavimų strėlę į viršų Jums pakaks nusipirkti vartotojų srautą naudojant internetinę reklamą ar paieškos sistemų optimizaciją (SEO).

Ką apie mus sako klientai?

  • Likome patenkinti eshop.lt suteiktomis kokybiškomis paslaugomis. Sukurta svetainė atitiko ir net pranoko mūsų lūkesčius. Rekomenduojame eshop.lt kaip savo srities profesionalus, kurie kokybiškai ir bendradarbiaudami suteikia profesionalias paslaugas

    Mindaugas Jukonis
    UAB "Keitas"
  • Eshop.lt padėjo perkąsti elektroninio verslo subtilybes. Pradžioje buvau naujokas – visiškai nesupratau, ką, kada ir kaip daryti. Eshop.lt komanda nuoširdžiai ir atsidavusiai konsultavo ir padėjo pasiekti itin gerų rezultatų, o kylant klausimams, konsultuoja ir dabar. Rekomenduoju visiems!

    Justas
    nobo.LT direktorius